Long time no see

Var ute med min goda vän sara, det var typ månader sedan vi såg. Mycket trevlig, vi gick på långpromenad och pratade om var vi beffan oss i livet och vad hösten kommer att erbjuda. Båda  beffiner sig i en lite mini livskris, vi vet liksom inte vad det man ska prioritera för att inte gå misste om allt för mycket. Ett delma som talades flitigt om vad Universitet vs sabbats år.
Vi båda har haft den stora lyckan att behöva gå om ett år på gymnasiet. Jag pga min njursjukdom som gjorde att jag var borta större delen av tvåan och hon aa för lite andra grejer. Så nu känner vi redan att vi tagit typ ett år av, om vi skulle ta ett år till så skulle vi hamna typ ännu ett år efter övriga 92:or.


Wath to do, the question of the day. Now sleep!

Kommentarer
Postat av: sara

Dilemman </3

2012-03-15 @ 07:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0