ett stament

Jag har alltid varit en människa fylld med åsikter, som yngre sat jag med i diverse elveråd/kårer osv och nu läser jag internationell kris och konflikthantering, samt att jag sitter som ordförande i röda korsets ungdomsförbund i Sollefteå. Därför blev jag så glad när jag inför Pride valde att bli politisk aktiv, det är ju där man kan göra skillnad på riktigt.. Så härmed hoppas jag väl att denna blogg ska komma att spegla de saker som jag brinner som starkast för och som verkar vara en del av mitt livsöde på något sätt. vi får se hur det hela bär av för jag har ju som sagt åsikter om det mesta.. kanske blir en plats i riksadgen om några år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0