thanks for the memories

Har precis avslutat min vekliga skype-date med ingen mindre än min schizopolish bff Sara.. kan knappt fatta att vi varit vänner i tio år nu helt sjukt, det har varit lite skakigt genom åren men nu är vi starkare än någonsin trots att hon befinner sig på andra sidan jorden( Australia)..

Vad ville jag komma fram till med detta inlägg egentligen jo jag ville bara tacka sara för alla fina minnen som vi haft under dessa år hoppas vi har en livstid till med sånna moments! Så thanks for the memories my friend!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi borde ju fira vårt 10årsjubileum! Är glad att vi är vänner. Hoppas vi är det tills vi är för gamla för att minnas varandras namn, haha.

2013-08-10 @ 18:12:00
URL: http://xara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0