back in sweden

Landade i mitt kära hemland igår eftermiddag å ingen var gladare en moi av att beffinna sig på solid mark igen. Jag visste att jag hade en liten inneboende räddhare när det gäller att flyga men denna gång var det on a whole nother level. Tror att det hela berodde på Turkish airelines alltså fy farao vad planet skakade vad start å landning varje gång, det var inte trevligt alls! Nu är jag hemma iaf å känner mig superlättad, tror at jag ståröver flyg ett tag...

Resan i sin helhet var bra, fick lite kvalitetstid men the lovely family så det gjorde resan ännu mer värd, men det bjöd även på sina nackdelar, haha vi är nog lite små trötta på varandra atm. Nu gäller det bara att njuta av den sista tiden här nere i söder innan det bär av för 2a året i solle. Fick även veta att en av mina barndomsvänner ska börja läsa programmet, hur sjukt liten är inte världen? Ska bli kul att ha en chat up när båda landar i sollet, för vi har typ inte setts på några år.

Nu nanna kudden C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0