Guess whos back, back agin?

Älskade blogg det var längesedan man skrev i dig( har skrivit på annat håll dock.) som vanligt vet jag knappt vart jag ska börja. Kan väl köra en hederlig update.
Mitt första år på el universita har avslutat och jag känner mig så nöjd med mitt val, det känns helt konstigt att skriva det men jag trivs i mitt lilla IKK kollektiv uppe i norr. Detta år har bjudit på sjuka grejer o jag ser framemot höstens alla spektakel, med mina brudar,

Angående hälsan kan jag medela att jag förra veckan var hos läkaren och aa mina värden har försämrats. Vill egentligen inte gå in på detaljerna men jag kan dock meddela att jag har 30% av min njurfunktion kvar. Detta kom som en chock för mig men som tur var har jag familjen vid min sida och känner ändå att allt kommer att gå bra. Jag bor trots allt i ett i-land och det finns människor som jobbar med sådan problem hela dagarna. Ville bra skriva det här då jag har förhoppningar om att börja uppdatera mer och sådan inlägg om behandlingar kan förekomma.

Nu till det som står närmast på måndag drar jag å familjen till Uganda och stannar i 4 v känns välbehövligt. Jag ska bara njuta av resan och eventuellt ta tillfället i akt å klappa en och annan flodhäst eller giraff om möjlighet ges.

Det var väl updaten for now, Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finally!! Saknar dig.

2013-07-06 @ 09:54:27
URL: http://xara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0